Обяви » Каталог със заведения » Растежът на американските ресторанти се храни от феновете на закуската

 PATEKI.BG
 Каталог със заведения  Каталог със заведения
Потребител: Анонимен | Вход | Регистрация
Добави заведение
» Обяви за заведения


Растежът на американските ресторанти се храни от феновете на закуската
06.08.2015 в 17:04
Някой иска ли закуска за вечеря?

Това е възходът на закусващите, племето, което умира за закуска сутрин, обед и вечер.

Продажбите на стандарти като кафе, палачинки и понички подхранват растежа на американските ресторанти и изпреварват храните за обяд и вечеря. Тенденцията е стимулирана от подобрен пазар на работната ръка, като повече американци са в движение сутрин и предпочитат да похарчат пари за храна навън.

Това кара веригите от лидера МакДоналдс до бюфетната верига Голдън Корал в Северна Каролина да експериментират с целодневно предлагане на закуска. Така те се присъединяват към вериги като Соник, Айхоп и Денис, които от години предлагат закуска по всяко време.

От Тако Бел предприемат тази крачка преди около година и сега закуските са 7% от продажбите им. Дънкин Донътс продават сандвичи за закуска през целия ден и казват, че те стимулират печалбите им.

„Когато хората работят, те ядат навън по-често. Веригите за бързо хранене печелят първи от това явление. Тези, които са новонаети или се завръщат на работа избират по-достъпните менюта.” Това казва Малкълм Нап, който има фирма за статистически ресторантски проучвания.

„Трудно е да сгрешиш със закуската – всичко върви добре с бекон” – добавя той.

Посещенията за закуска са се покачили с 4% до края на финансовата година през май, 2015 г. Това до голяма степен се дължи на веригите за бързо хранене, докато продажбите на обяд и вечеря са останали на същите нива. Това показват данни на NPD Group - американска компания за пазарни анализи и проучвания.

Няма официална информация какъв процент от американците считат себе си за „закускоядци” или „breakfastaians” – термин появил се в мрежата преди няколко години и използван в рекламите на веригата бързо хранене „Ihop”.

През 2014 г. проучване, проведено от Националната асоциация на ресторантите в САЩ, показва, че 72% от възрастните биха искали ресторантите да предлагат закуска цял ден.

Началото на тази тенденция е от 2011 г. и е светъл лъч за американските вериги за хранене. Макдоналдс, Старбъкс и Панера Бред наскоро подчертават засилването на продажбите си от закуски в докладите си за тримесечието.

Въпреки това, не всяка верига би спечелила от закуските

„Като цяло клиентите нямат желание да променят сутрешната си рутина. Освен това цените на яйцата се покачиха, откакто производители бяха принудени за изколят милиони кокошки, заради епидемията с птичия грип” – казва анализатор.

Някои франчайз партньори се опасяват от допълнителните разходи, породени целодневното предлагане на закуска, докато други се тревожат, че то може да засегне продажбите, ако в заведенията се предлагат повече мъфини на ниска цена, отколкото скъпи бургери.

Промени в името на закуската

Старбъкс докладват за ръст в продажбите, породен от закуските. Въвеждат и нови напитки като Флет Уайт (Flat white) напитка с концентрирано еспресо и пълномаслено мляко, която идва от Австралия.

Вериги като Голдън Корал си осигуряват голям трафик на клиенти като правят постоянна лятната промоция на „Закуска за обяд и вечеря”. От веригата Айхоп още през май се прицелват директно в тенденцията и лансират рекламна кампания, отпразнуваща „закускоядците”.


Превод и адаптация от английски: Деяна Русева
Коментари
от: Fleta 28.06.2016 в 15:37
Wha?! Your face was burned?! Oh NO! That’s a one-time offense, in my opinion! Not unless the7r̵e;s a different stylist there.The other thing…I know a lot of Dominican salons are running with the flat-irons, but that goes against the reason why most women with ethnic hair got great results at Dominican salons in the first place. Less direct heat means better health of the hair…
от: Stretch 29.06.2016 в 01:52
Now I feel stpdui. That's cleared it up for me
от: Mattingly 29.06.2016 в 05:33
It's a joy to find sonmeoe who can think like that http://nstycd.com [url=http://bnvncjmuuy.com]bnvncjmuuy[/url] [link=http://vzgydprfoou.com]vzgydprfoou[/link]
от: Butterfly 30.06.2016 в 20:36
I lielratly jumped out of my chair and danced after reading this!
от: Robinson 01.07.2016 в 03:21
Holy consice data batman. Lol! http://avjtrmcmss.com [url=http://oiwklcghr.com]oiwklcghr[/url] [link=http://zimuflj.com]zimuflj[/link]
1 - 5 от 5
Антиспам код
Новини